Kampania wizerunkowo – promocyjna dla Zespołu Szkół Gastronomiczno – Hotelarskich w Iwoniczu Zdroju.

Kampania wizerunkowo – promocyjna dla Zespołu Szkół Gastronomiczno – Hotelarskich w Iwoniczu Zdroju.

WYZWANIE

Naszym wyzwaniem było opracowanie we współpracy z Klientem kampanii wizerunkowo – promocyjnej Zespołu Szkół Gastronomiczno – Hotelarskich w Iwoniczu Zdroju.

MARKA

ZSGH w Iwoniczu Zdroju, to licząca się szkoła gastronomiczno-hotelarska na Podkarpaciu. Od pond 55 lat kształci specjalistów, którzy z powodzeniem znajdują pracę w Polsce i za granicą. To nie przypadek! Na co dzień szkoła oferuje uczniom praktyczne przygotowanie do zawodu w renomowanych miejscach, gdzie mogą nabierać wprawy i podnosić swoje umiejętności. W czym tkwi sekret szkoły? W rozumieniu jak bardzo wymagająca i zmienna jest branża gastronomiczno – hotelarska i w dostosowywaniu się do niej.

Zespół Szkół Gastronomiczno – Hotelarskich w Iwoniczu Zdroju

CEL

Celem było dotarcie do uczniów ostatnich klas szkół podstawowych i gimnazjalnych z terenu Podkarpacia, zastanawiających się nad wyborem szkoły średniej związanej z branżą gastronomiczno – hotelarską.

REALIZACJA

Opracowaliśmy dla Klienta spójną kampanię pod hasłem „Z nami osiągniesz najwięcej!”
Firma Trznadel Media wyprodukowała 95 sekundowy spot wizerunkowy, który pokazuje drogę od pasjonata do cenionego profesjonalisty. Spot wymienia korzyści z wyboru szkoły w Iwoniczu Zdroju. Powstał przy udziale uczniów. Zdjęcia zrealizowano w pracowniach szkolnych, w laboratoriach PWSZ w Krośnie oraz w Restauracji Jaś Wędrowniczek i w Hotelu Nafta.

zdjęcia filmowe

Firma Trznadel Media na życzenie Klienta przeprowadziła kampanię promocyjną spotu na oficjalnym profilu facebookowym szkoły.
Firma Trznadel Media wykonała fotosy, które wykorzystano do oprawy graficznej odświeżonej strony internetowej szkoły i oficjalnego profilu na Facebooku. Zdjęcia wykorzystano także w materiałach promocyjnych szkoły (ulotki, banery, Roll-up).

pracownia cukiernicza

KOMUNIKACJA

Kampania „Z nami osiągniesz najwięcej! ”rozpoczęła się od odświeżenia strony internetowej szkoły, w której layout wkomponowano zdjęcia wykonane przez firmę Trznadel Media. Na głównym banerze strony umieszczono hasło kampanijne, reklamujące szkołę.

 

hotelarstwo

 

Promocja spotu odbyła się na profilu facebookowym szkoły. Przez kilka dni publikowaliśmy posty prezentujące atuty iwonickiego gastronomika w kontekście miejsc gdzie był realizowany plan zdjęciowy. Po publikacji spotu, został on udostępniony przez uczniów szkoły a także przez partnerów naukowych i biznesowych na ich oficjalnych kontach facebookowych.

 

facebook

 

Po wypuszczeniu spotu, rozpoczęła się promocja bezpośrednia. Podczas targów, giełd, spotkań z uczniami ostatnich klas szkół podstawowych i gimnazjalnych szkoła posługiwała się materiałami reklamowymi z hasłem kampanii i zdjęciami nawiązującymi do spotu. Dodatkowo w wybranych miejscach na terenie powiatu krośnieńskiego pojawiły się banery z taką samą komunikacją wizualną.

 

 

Scenariusz, reżyseria:  Jakub Kowalczyk
Zdjęcia montaż: Piotr Trznadel
Udżwiękowienie: Paweł Ginalski
Produkcja: Trznadel Media